twoarabians.blogg.se

2013-01-19
19:13:17

utställning igen
hejsan =) 
 
Lite dålig uppdatering här ja :p förlåt för de ;)
 
Tja vad har hänt fredags kom min bästaste hovis å skodde horrie med guld skosingar ;) tack än en gång kerstin =)
Så hände inte så mycket där =p
 
idag tränade vi lite mera uppställning men har inte den blekaste vad eller hur tusan jag ska få min häst att fatta!! Någon som har en ide på hurjag ska kunna lära honom de?? eller om ni kan komma hit å lära mig att lära honom innan jag flippar helt vore bra.. 
 
Snälla!?
 
jaja han har lekt lite arab idag i alla fall å springa av sig utan att bli riden =p 
 
Men i morgon blir det jobba av och det ska svettas från bägge håll ;) 
i morgon kommer det bilder från idag med ;)
 
ha de bäst
//Malin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: