twoarabians.blogg.se

2013-04-23
21:04:05

Nån mer som är trött?
Hej igen!
 
Hoppas allt är bra med er :) Här hos mig är det bara bra och det är full rulle hela tiden :)
 
Om det inte är jobbet är det såklart hästen och även fast jag har fått hjälp två dagar i veckan av en medryttare känns det knappt som om jag har någon tid över.. Medryttare har jag för att hinna med hemma livet lite mera men typiskt nog har Adam varje kväll jag vart "hästledig" hittills jobbat så vad gör jag? jo jag påtar lite hemma men det slutar ofta med att jag hamnar i stallet ändå.. hmm.. vet inte hur det ska tolkas men jag tolkar det som att jag vill ha sällskap av vänner vilket jag har vid stallet =)
 
Ja ni som känner mig vet att jag inte gillar att spendera allt för mkt tid utan varken något att göra eller att prata med någon.. JA jag är tjötig jag vet ;)
 
i helgen har jag vart i stallet och stallet och med sofia i ja ni gissa rätt i stallet =) Hon hopptränade och hon hade lite diskutioner med Challe men efter tränsbyte blev det bättre =)
till helgen ska min gamla arbetskamrat komma med familj och frun i huset ska ta lektioner hos mig =)
 
så fullt upp till helgen ska det vara då jag ska nog hinna med en världens bästa lektion med bästaste tränaren :D
 
Nä sov gott nu alla å bilder kommer snart från helgen !
Ha de bäst
//M
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: