twoarabians.blogg.se

2013-04-28
21:49:29

Trött.. Men kort vecka!
hejsan alla!
 
Hoppas allt e bra??
 
Denna vecka har vart fullsmockad av jobb och min lilla polle :D
Han har vart underbart underbar denna vecka pigg frammåt och sammarbetsvillig =)
I fredags var det dags för ännu en bästaste Jim träning :) min polle skötte sig fint men vart lite trotsig så Jim fick ta över å rida lite det tog ca tio min innan min lille polle gav sig men fint gick det efteråt  :)
 
Å ja jag ska definitivt skicka honom på vidareutbildning hos honom vad än Jim säger ;)
Jag har även umgåts med underbara Daniel lite i gbg det blev lite fika å sedan fick jag lite sällskap på jobbet alltid trevligt ;)
 
annars då? jo jag har äntligen börjat skriva igen å renskriva boken lite. men vi får se hur det går med den ;)
Kan ju alltid hoppas att det blir något med den?
Nä nu ska jag nana kudden
 
Ha de bäst
//M
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: