twoarabians.blogg.se

2013-10-10
22:29:11

Horizont!!
Hejsan alla igen =)
 
 
Nu är det snart dags för den stora flytten till säve =)
 
Kommer bli så kul hoppas bara att H kommer att trivas det är det ända som gäller som betyg för mig.. så nu är alla schabrak tvättade och bogskydden är tvättade samt alla handdukar sen är alla täcken och träns packade så snart går första lasten ner till gbg..
Jag ska även snart till malmö på middag med gamla arbetskamraterna ifrån Falsterbo :)
kommer bli gör kul =)
 
På lördag kommer det nåra och ska provrida min lilla prinz det är en mor och en dotter det kommer att bli spännande och de verkar jätte trevliga så Hfår vara den som bestämmer om de får rida eller ej ;)
 
sådär nu har jag uppdaterat det jag kan tror jag och nu ska jag tjöta på Klara så hon börjar skriva igen ;)
 
Ha de bäst
//M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: