twoarabians.blogg.se

2013-05-11
17:33:00

Mkt nu =)
Hejsan alla!
 
Nu är det mkt som händer vetja.. hästen jag har är fullkomligt underbar! Han har utvecklats så jäkla (ursäkta svordomen :)) mkt i hoppningen sen vi börja träna =)
Vi har nu kommit upp i mitt mål på träningar och det är att hoppa en bana som är en meter hög vilket vi gjorde utan att tänka på i onsdags :D Han riktigt sög mot hindren och hitta dem direkt när jag vänt upp honom han har nästan för bra fart så nu får jag sitta och göra havlhalter istället för att trycka på vilket e underbart!
Han har börjat bjuda riktigt bra mot terräng hinder och det är riktigt kul då han hela tiden har tvekat på stockar osv. innan! =)
 
sedan har jag fått reda på att jag ska jobba nere i falsterbo i år dock som reserv men ändå :D
Riktigt kul jag kan knappt bärga mig förs jag ska ner dit i gen :D
 
 
  och den 1/6 är det dags för tävling igen det känns underbart nu :D äntligen säger jag bara :D
 
Ha de bäst
//M
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: