twoarabians.blogg.se

2013-05-19
19:58:21

Stress!
Hejsan alla!!
 
 
Var ska man börja?
 
I början av förra veckan blev H öm i ryggen och det visade sig vara sadlen som klämde på dumma ställen så nu är min bates och Pessoa amo sadel inne hos tre hästar i kungälv för försäljning och jag då?? jo vi (alltså jag å medryttar Jenny) har fått rida barbacka vilket inte vart bra för mitt knä men vad ska man göra?? ;) Jag har fått longera oxå då inte knät pallade trycket ;)
 
Så nu har jag fått köpa ny sadel och detta bev.. tja en Tekna sadel.. inte speciellt nöjd men den passar ju på hästen.. :)
tja nu med helt ny sadel så måste man forma den vilket gör mkt med mina knän har haltat hela dagen idag för att de gör så jäkla ont men men..
 
I lördags träffade jag bästaste Jim och Daniel igen =) och kan man ha mer skoj?? HAHA säger då de vin på fastande mage är inget bra ;) visseligen hade jag ätit melon å jordgubbar men ändå.. Haha skoj vart det i allafall sitter fortfarande å skrattar åt de ;)
 
Idag har jag å H försökt rida in sadlen krävdes massa energi men vet ni vad?? Vi slog höjd rekord idag vi flög med god marginal över 110 :) det känns helt otroligt bra =)
 
Minbästastebästaste hoppare till polle :D
 
Ha de bäst
//M
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: