twoarabians.blogg.se

2013-09-30
09:09:16

Hejsan alla!
Hejsan alla!!
hoppas att ni har det bra =)
 
Det har hänt mkt nu det sista och jag tänkte att jag skulle få med lite här med och ni som vill följa mig i min privata värd kan följa mig på http://notgnal.blogg.se/?tmp=424122 där skrivs det lite mera om mig Malin "privat"
 
Så vad har hänt undrar ni..
 
Jo först å främst så mår H bra han rids av mig och min medryttare och ridskole elev =)
 
Han tränas inte så mkt just nu  på träningar med tränare då jag har sagt upp min plats för att spara pengar till flytten till gbg =)
 
Ja du hörde rätt vi kommer att flytta till gbg och vi kommer till en början att hamna i ett stall i säve och ioch med denna flytt så har jag börjat leta medryttre/halvfoder värd till min prinz =) är ni intresserade så hör av er till min mejl [email protected] så får ni veta mera :)
 
Ja träningarna då går ju som sagt bra och han och jag utvecklas hela tiden tillsammans vilket gör allt sååå mkt roligare =) Han bär sig själv i dressyren och i hoppning har han börjat lyfta upp sig själv jätte fint så nu ligger tränings höjden på 110 cm vilket gör mig så otroligt stolt :D
 
Jag kommer oxå inom en snar framtid att åka och hälsa på Klara och Abbe och rida med dem och umgås för fullt och detta kommer att bli såååå kul =)
 
När det händer mkt i sin omgivning så vet ju alla att man kanske inte riktigt orkar, även om man vill hinna med och orka göra alla saker mna vill så kanske man inte alltid klarar det. Och jag kan ju bara säga att det är underbart att ha vänner och bekanta som ställer upp för en när man inte riktigt orkar med allt som händer runt om en. och jag vill bara säga att jag älskar er alla och jag är otroligt tacksam för all er hjälp med allt som jag har behövt hjälp med under de senaste veckorna.. TCK TACK TACK!
 
sådär undrar ni något så vet ni att det är bara till att fråga :)
 
Ha det bäst
//M
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: