twoarabians.blogg.se

2013-01-05
16:55:44

storstäd
hejsan 
idag har jag piggnat till lite å känner mig lite friskare... så vid 10 idag körde jag upp till stallet och började storstäda där uppe :) Jag började med att kratta stallplanen ren från hö och spån :) Blev rent och fint tycker jag :) 
Efter det blev det att mocka tre boxar och göra hö och kraftfoder till dem och ge dem lite vatten.. :)  Sedan kom jag hem och nu ligger jag å slöar under täcket och ser på NCIS :) Sedan är det bara till att dusha och göra mig iordning  för ikväll å en dejt med fia ;) blir bio vi ska se breaking dawn part 2 som jag får se igen :) 
 
 sitter även med lite redigering av bilder :) 
 
 
det är bara lite tester men tyckte att de blev rätt bra ändå det är jag å horrie på första bilden sen är de fia å charlie och de andra två är självklart abbe klaras söta arab :)
 
nä nu ska jag försöka hitta lite kläder att ha på mig ikväll :)
ha de bäst 
//Malin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: