twoarabians.blogg.se

2013-01-16
13:02:50

Söndagens ridtur...
Halloj!! Jag får ursäkta för dålig uppdatering men jag har varit sjuk och därför inget att skriva om. Men i söndags blev det äntligen stallet igen efter en hel vecka hemma i sängen... Jag och Abbe tog en kort trav och galopp tur ner mot Sundalen och eftersom han inte hade gått på en vecka var han rädd för allting, t.o.m diken. Haha, provade iaf det nya bettet, jaktkandaret och det satt perfekt på honom. Så nu har jag äntligen hittat två bett som han trivs med. Ett bett jag använder i dressyr och ett i hoppning och när jag rider ut för motionsträning...
 
Ha det gött!!
//Klara

Kommentar:
#1: malin

Kul att bettet fungera :) hoppas de går bra med ridningen i dag =)

Svar: Tack, blev tyvärr ingen ridning idag. Vi har haft -25 här uppe i Norrtälje. :)
twoarabians.blogg.se

2013-01-17 @ 09:45:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: