twoarabians.blogg.se

2013-01-14
05:27:41

lång lugn tur
Hejsan
 
hur är det med er alla? här har jag fortfarande lite ont i halsen men det funkar min röst är tillbaka igen :) 
 
Ja igår hade vi en riktigt trevlig lång tur vi höll oss mest tiöl skritt men de blev även lite trav, de skötte sig jättebra men det vart svin kallt å fötterna förfrös en aning på mig.. vi red från kinnahult till rydal och sedan till kinna å så vidare till kinnahult ;) denna tur tog oss ca 5 timmar.. tror jag :$ 
 
horrie gick fint på tyglen å jobba fint under sig i skritten i alla fall ;) 
 
Å nu uppe på gården har vi ett protjekt att renovera stallbygnadens ena del till affär och dettagår steg försteg frammåt. Och just nu håller de på att måla väggarna ;) Det börjar bli riktigt fint där och AKKA'S Pure Italian kan snart öppnas :) Så från och med nu blir det lite reklam här ;D
 
ha de bäst
//Malin 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: