twoarabians.blogg.se

2013-01-11
05:37:53

Inte mer snö..
Hejsan =)
 
Nu äntligen börjar förskylningen släppa men den fårgärna försvinna fortare :p På måndag börjar mina lektionermed alex å horrie igen de kommer bli lite teori och lite koll på hur långt vi har kommit å hur många namn vi kan ;) 
 
Igår  red jag igen och vi arbetatde i  skritten han gick i fin form å vi gjorde volter, snett igenom, skänkelvikning och   halter. vi jobba en stund bara då han fortfarande är under igångsättning ;)
Men han var så duktig min lille prinz :)
 
Åå jag blev så besviken igår.. jag har beställt hem ett par byxor från halens å igår fick jag en lapp som sa att jag fick hämta ut dem. När jag hämtat ut dem öppnar jag paketet och ett par jeans låg i det men inte det par jag beställt.. det var ju inge skoj alls så jag satte mig neroch skrev ett långt brev till halens och packade sedan ihop byxorna igen och idag ska jag skicka tillbaka dem..men gud så irriterad man kan bli på en sån småsak.. 
 
jaja.. nu ska jag försöka att inte klaga så mkt  ;) 
nu ska kläderna åka på sem är de dags för jobbet ;) någon som kan se till att de inte kommer mera snö nu? jag vill inte jobba i helgen jag vill sova ;)
 
ha de bäst
//Malin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: