twoarabians.blogg.se

2013-01-09
05:32:21

Igång ridning :)
Hejsan =)
 
Igår red jag för första gången på en månad då min lille bebis har vilat och jag å Angela med mr BMW skrittade ute en sväng och man kan ju säga såhär.. horrie har inte tappat nåra muskler alls han har hållt igång helt själv i hagen ;) Jag red även Delight igår i paddocken och för att vi inte kommit överrens så kom vi riktigt övverens igår hon löddra från munnen och gick i fin dressyrform. Vi gjorde igentligen inte så mkt höll oss mest till innåtställd och lågform på volt men hon vart riktigt glad för att  jobba =)
 
Jag har äntligen fått tag på min hostmedicin och det enda som krävdes ifrån mig var attjag besökte tre apotek.. Jag stod alltså i kö och det var smockat med folk påvarje apotek så kul var de inte.. Tycker det är riktigt dålig stil att man ska behöva gå in på tre olika apotek för att få sin medicin.. jaja men för en gång skull så sov jag hyfsat inatt då jag inte hostat ihjäl mig.. Så i morses när klockan ringde ville jag absolut inte gå upp ;) 
 
Idag ska jag rida lite igen testa lite i paddock osv. inte för hårt eftersom han har vilat men ut en sväng å sedan lite lätt i paddocken =)
Nu är det dags att klä på sig å dra sig till jobbet så man kommer hem snart ;) 
 
Ha de bäst 
//Malin
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: