twoarabians.blogg.se

2013-01-08
14:23:04

Hoppning med Abbe i ridhuset...
Igår fick min bästa vän Ellinore hoppa Abbe i ridhuset. Då hade han som högst hoppat 40 cm. Men eftersom jag är hopprädd vågar jag inte riktigt mana på honom vid hoppning och därför går det inte högre. Men igår fick han först hoppa 40 cm och då vägrade han först två gånger. Sen var Ellinore lite mer bestämd på honom och då flög han över som ingenting. Jag höjde till 60 cm och då rev han för han kom lite fel. Sen 50 cm det klippte han som ingeting, 60 cm & 70 cm som klippte han också som ingenting och sen trodde jag att jag höjde till 80 cm men det blev visst 85 cm så han seglade över 85 cm i en väldig fart första gången och andra gången slog han i. Vilken duktig t3,5 åring han är, min fina Ambres. Lägger upp film på andra gången han hoppar 85 cm med Ellinore. Ignorera min röst. Dessa klickningar och smackningar sitter kvar från när jag red Brandon, en ful ovana jag har lagt mig till med. Jag får jobba med det. :)
 
 
 
Ha det bra!!
//Klara
 
 
 
 

Kommentar:
#1: malin

Fina :)

Svar: Hehe, tack Malin! :)
twoarabians.blogg.se

2013-01-09 @ 20:08:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: