twoarabians.blogg.se

2013-01-31
09:33:00

hejsan
hejsan alla
 
länge sedan sist.. 
jag är hemma å är sjuk igen.  segt men vad ska man göra??  ligger hemma å ser på bones är nu inne på 6 säsongen..
vad ska man göra mer än att ligga under den varma filten? nja finns inte så mkt annat att göra.. 
 
En rolig nyhet som inträffade för en vecka sedan är att vi fick ett tillsotttill familjen.. en söt liten Lisa olström kom och hälsa på ;) skulle åkt å hälsat på nu i helgen men eftersom jag är sjuk så vill jag inte smitta lilla Lisa som jag tycker ska vara frisk iallafall första veckan i sitt liv :) men får träffa henne snart ändå :)
 lilla Lisa ♥  
 
Akkas pure italian börjar ta form nu har disken/kassan kommit på plats å kristallkronan  hänger där den ska... provrummet börjar oxå bli klart så nu är de inte mkt kvar :)
 
 
Nä nu ska jag se om jag kan äta lite utan att få ont i magen.. 
 
Ha de bäst
//Malin 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: