twoarabians.blogg.se

2013-01-17
05:30:24

Före..
Hejsan
 
Tänkte ni kunde få se lite före bilder på lokalen som nu är så fin :D
 
Så här såg de ut när vi började med att rensa och riva :D
 
 Haha jag med brandyxan =)   så här såg lagret ut innan jag var klar med det ;)     När jag rivit golvet därav alla plankor :)
 
 
 
  bry er inte om Sandra man ser rummet runt om henne från röjar dagen =)        och såhär såg det ut när vi vart klara med rivning och röjning =)
 
Efter den sista bilden påbörjades utgrävningen av golvet det blev en hel del skottkärror innan det vart klart och Angela var så duktig och envis så utgrävingen tog 2 dagar.
sedan var det drenering och uppbyggnad som stod på schemat =)
 
Ja och hur resultet blir det ser ni ju :D
 
ha de bäst
//Malin

Kommentar:
#1: Sandra

Vad vacker jag är ibland :'3

Svar: Klart ;)
twoarabians.blogg.se

2013-01-19 @ 20:01:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: