twoarabians.blogg.se

2013-04-07
18:54:00

Tävling :)
Hej
 
ännu en gång har jag vart seg med uppdateringar :P
 
Tja vad händer jo jag är på träningar å på tävlingar å på jobbet å hos familjen eller vänner eller sambon..
 
 
vad har hänt jo för tre veckor sedan förlovade jag och min sambo mig :) äntligen säger jag bara ;)
sedan har jag vart på en del hoppträningar i örby och han går bara bättre och bättre äntligen börjar vi sammarbeta :D som högst i nu läget har jag efter olyckan i somras hoppa en meter :D känns otroligt bra att jag vågade å inte bad instuktören att sänka :D är såå stolt över min lille plutt :D
 
förra lördagen var jag å horrie på pay´n jump i örby och första rundan vart på 70 cm och han var underbar och gick hur stadigt som helst han vart något pigg men det gör inget ;) i 80 klassen var han fortfarande pigg och frammåt men landa hela tiden i fel galopp visseligen var det mitt fel för det mesta och det lilla ynka petet som gjorde att hinder nr 2 ramla ner var inget alls.. för övrigt gick han fint :D
 
 
Här är en liten film det kommer även en ifrån träningarna senare :D
 
Denna helgen vart det träning för bästaste Jim och jag kan vell säga såhär att min lille polle har gått å blivigt en riktig dressyr bög ;) och jag kan inte bli stoltare :D
var även i borås igår och åt och köpte ett nytt bett till min lilla prins :D försökte hitta ett par byxor och man kan vell säga såhär att jag ska nog hålla mig till ridbyxor ;)
 
idag har jag ridit på ett nyinköpt bett med koppar ringar i mitten och han älskade det :D och mer underbart än så kan man ju inte ha det :D
 
så där har ni en sammanfattning från mitt liv denna gång å jag ska genast skärpa mig med inläggen ;)
 
ha de bäst
//M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: